piątek, 16 października 2015

Wybory...

Zbliżają się wybory do ŻŁOBA... Ehhh aż nie ma o czym pisać... Ogólnie jestem szczęśliwy bo telewizji nie oglądam, w mediach ciągle tylko porażka w wykopaniu premier... Tak na prawdę patrząc na wszystko co się dzieje:
PO - zakłamani sprzedawczyki POLSKI chodzący na kagańcu unijnym (trybunał stanu by się dla nich nalżał)
PiS - partia mówiąca wiele o narodowości, ale też rzucają się jak pchła na grzebieniu ( według niektórych teorii spiskowych w smoleńsku celowo strącono tutka, bo Kaczyńscy się na coś nie chcieli godzić)
PSL - cóż można o ludowcach powiedzieć?? w sumie NIC. Zrobili NIC, NIC o mnie nie zadbali NIC (dla mnie) ze sobą nie reprezentują
KUKIZ - kolejny zlepek ludzików anty systemowych, którzy zostali dziwnie na listach poumieszczani, bez programu itp... Jak były jakieś szanse na zmianę to zostały pogrzebane...
PETRU - U tego pana ponoć trupy z szaf wypadają... Ale nie czytam tych rewelacji, jestem zdrowszy :)
KORWIN - Wystąpienia w parlamencie europejskim są ciekawe, lecz posłuchałem trochę co ten człowiek zrobił z swoją poprzednią partią, jak traktuje ludzi... Dobrych słów nie usłyszałem
SLD - Partia starych komunistycznych ludzi... Bym napisał to inaczej, lecz czytając troszkę niewygodnej prawdy o wielu ludziach wolę na tym zakończyć.

 Na wybory pójdę, choć nie wiem na kogo zagłosować... Trzeba wybrać mniejsze zło... Wiadomo że jestem anty imigrantom zasiłkowym, za wzmocnieniem pozycji Polski, oraz za obroną naszego kraju przed obcymi wpływami, czego obecna ekipa jest całkowitym przeciwieństwem...

 Jedynym człowiekiem który naprawdę chciał dobrze dla Polski był ZAMORDOWANY Andrzej Lepper (zwany warchołem). Skąd pewność o morderstwie? a wystarczy posłuchać słów Leppera z nagrań z pokoi poselskich, jak to robią coś aby człowieka zniszczyć ( z nim robiono kolejno wszystko), wypowiedzi jasnowidza Jackowskiego, rewelacje wypuszczone przez Stonogę, lub posłuchać wywiadu w którym jest mowa jak się niewygodnych ludzi zdejmuje na stronie porozmawiajmy.tv


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz